2019-20 <> 2021-22

Hold turnering 2020-21

Holdopstilling

Aflyst pga. Corona virus

Bestyrelsen har sat følgende hold til den kommende sæson. I forhold til sidste sæson har vi skåret lidt ned på holdene - primært fordi flere har valgt at stå over i år pga. Covid-19

Skakligaholdet
Sune Berg Hansen
Lars Schandorff
Martin Percivaldi
Nikolaj Borge
Steffen Pedersen
Tim Jaksland (H)
Jens Østergaard
Jan Nordenbæk

Holdet er i forhold til sidste sæson forstærket med Martin Percivaldi, som heldigvis nu er vendt tilbage til sin barndomsklub.  Det glæder vi os til at følge!

Derfor kan vi nu fint have en ambition om at ende i top-3 i skakligaen. Det går vi efter!

Lars Nilsson er ikke spillende holdleder sammen med Tim.

2. holdet i 2. division gruppe 1
Dan Erichsen
Søren Bull Andersen
Niels-Peter Nielsen
Carsten Erlandsen
Peter Svendsen (H)
John Petersson
Alexander Kapitonov
Esben Lauge Sørensen

Holdet lykkedes lige netop at bevare pladsen i 2. division i sidste sæson.  Ib Hother har valgt at stå over i år, men Dan Erichsen er tilbage og vi har fået ny tilgang af Alexander Kapitonov.  Niels-Peter og Esben er rykket op fra 3. holdet.  Prognose:  En midterplacering er realistisk.

3. holdet i Mesterrækken
Hans E. Jacobsen
Torben W. Jensen
Carsten Pedersen (H)
Henrik Holm
Morten Kühn
Bruno Gehrig
Peter Balslev
Ole Rasmussen

Uden Niels-Peter, Esben og Frands får holdet det svært i M-rækken der i år kun er på 7 hold

4. holdet i A-rækken
Freddy Nielskov
Bernhard W. Sørensen (H)
Michael Szymanski
Rune Eliasen
Lars Rahbek
Philip Estrup
Peter Langer
Micki Christoffersen

4. holdet i A-rækken er oprykker fra sidste år og vil nok få en hård sæson i A-rækken.

5. holdet i B-rækken
Jan Pedersen (H)
Bjarne Rasmussen
Hans-Carl Nielsen
Frederick Agerbo
Lene Andersen
Benny Nielsen

B-rækken består i år kun af fire 8-mandshold - pandemien har været hård ved flere klubber.

C-rækken var tænkt som en fleksrække hvor man kunne tilmelde 4-mands hold eller 6-mandshold.   Hillerød havde tilmeldt et 6-mandshold i C-rækken men turneringslederen besluttede efterfølgende at de to tilmeldte 6-mandshold (Hillerød og Egedal) rykker op i B-rækken.  B-rækken bliver således en fleksrække med 6 hold.  Matchpoint tæller før brætpoint og kun et 8-mandshold kan rykke op i A-rækken. Når et 8-mandshold møder et 6-mandshold, stiller de kun med 6 spillere.

Det er svært at vurdere holdets muligheder - vi ved endnu ikke hvordan modstanderne stiller op. Både Hans-Carl, Lene og Frederick er nye i holdsammenhæng. De bliver spændende at følge!