Nye medlemmer

Hvis du har lyst til at spille skak - eller blot vil se hvordan det foregår - så kig forbi klubben enten tirsdag aften, onsdag eftermiddag eller torsdag aften.

Vi holder til i Frivilligcentret 1. sal  bag biblioteket. Onsdag eftermiddag er adressen dog Brohuset, Østervang 103.  Alle er velkomne uanset forudsætninger. Vi har medlemmer i alle aldre og på alle niveauer.

Skaksæsonen strækker sig fra starten af august til starten af juni året efter.

Som medlem af skakklubben bliver du samtidig medlem af Dansk Skak Union, og får derfor fire gange om året tidsskriftet 'Skakbladet' tilsendt med posten.

Det er meget billigt at spille skak. Men lidt betaler vi dog. Se hvad det koster at være medlem af Hillerød Skakklub: Kontingent.

Hvis du vil vide mere om enten juniorskak, voksenskak eller eftermiddagsskak så klik på billedet: