2018-19 <> 2020-21

Hold turnering 2019-20

Holdopstilling

Bestyrelsen har sat følgende hold til den kommende sæson. I forhold til sidste sæson stiller vi med et ekstra 8-mandshold i B-rækken - er overvejende ungdomshold - som glædeligvis afspejler den fremgang klubben har været i de sidste par år.

Skakligaholdet
Sune Berg Hansen
Lars Schandorff
Nikolaj Borge
Steffen Pedersen
Tim Jaksland
Jens Østergaard (H)
Christopher H. Laursen
Jan Nordenbæk

Holdet er i forhold til sidste sæson forstærket med IM Steffen Pedersen og Christopher H. Laursen. Steffen kommer fra Sydøstfyn og Christopher fra Frederiksberg.

Steffen er tidligere DM og tilsammen har vi nu 9 individuelle DM'er på holdet - 7 til Sune, 1 til Lars og 1 til Steffen. Det er målsætningen og troen, at holdet mindst kan fastholde 4. pladsen fra de to sidste sæsoner.

2. holdet i 2. division gruppe 1
Ib Hother Andersen
Søren Bull Andersen
Carsten Erlandsen
Peter Svendsen
John Petersson
Lars Nilsson (H)
Morten Kühn
Arne Øland

Holdet rykker i disse år lidt frem og tilbage mellem Mesterrækken og 2. division. Nu er vi oppe igen, og det betyder at vi skal kæmpe for livet. Der er tílgang af Ib Hother fra Skakligaholdet og John Petersson, der tidligere i mange år var holdkammerat med Søren i Egedal-Jyllinge. Men der har også været noget afgang fra holdet, så livet i 2. division bliver en hård kamp for overlevelse.

3. holdet i Mesterrækken
Niels-Peter Nielsen
Esben Lauge Sørensen
Carsten Pedersen
Frands Lavrsen (H)
Henrik Holm
Laurids Paulsen
Peter Balslev
Ole Rasmussen

Både Niels-Peter og Carsten spiller også holdkampe i 1.HK, og må derfor ikke spille divisionsskak for Hillerød. Derfor kan de i år forstærke klubbens mesterrækkehold, således at holdet ikke kommer i nedrykningsfare.

4. holdet i B-rækken
Hans E. Jacobsen
Daniel Johnston
Freddy Nielskov
Torben W. Jensen
Rune Eliasen
Bernhard W. Sørensen (H)
Michael Szymanski
Jan Pedersen

4. holdet i B-rækken bør kunne gøre sig gældende i den god ende af tabellen. Der er debut til klubbens nye medlem Daniel Johnston.

5. holdet i B-rækken
Rasmus Rabjerg
Phiilp Estrup (H)
Sebastian Mariegaard
Oliver Lehmann
Micki Christoffersen
Afan Jahic
Magni Cederholm
Thue Rabjerg

5. holdet i B-rækken er den store og spændende fornyelse. Med undtagelse af Thue er det udelukkende unge spillere, og vi må formode, at de alle er på vej frem. Så hvis holdet måske har det svært i starten af sæsonen, så klarer de sig sikkert rigtig fint i sidste halvdel.

6. holdet i D-rækken
Peter Langer (H)
Bjarne Rasmussen
Arne Feldung
Hans Henrik Hviid

Er genvalg fra sidste sæson!