2022-23 <> ---------

Hold turnering 2024-25

Holdopstilling
Læs om

Bestyrelsen har sat følgende seks meget spændende hold til den kommende sæson.

Skakligaholdet
GM Jesper Søndergård Thybo
GM Sune Berg Hansen
GM Lars Schandorff
GM Jacob Aagaard
IM Isak Storme
IM Martin Percivaldi
IM Nikolaj Borge
FM Jens Østergaard

I modsætning til tidligere år arbejder holdet i år med en bruttotrup, som udover ovennævnte spillere består af Tim Jaksland, Jan Nordenbæk og Nils Grandelius. Det er særlig glædeligt, at vi har fået en aftale med den stærke svenske stormester Nils Grandelius (bosiddende i København) om at spille nogle kampe for Hillerød. Ambitionen er, at vi måske kan byde Skanderborg op til dans om mesterskabet i 2024/25

2. holdet i 1. division
Christopher Hofman Laursen
Niels-Peter Nielsen
Sandra de Blecourt Dalsberg
Dan Erichsen
Bertil Friis Jensen
John Petersson
Anton H. Moe
Arthur H. Moe (H)

For første gang har Hillerød fået sit andethold i landets næstbedste række. Bestyrelsen har valgt at skifte noget ud på holdet. Ikke fordi 'de gamle' har spillet sig af holdet, men vi vil gerne give de unge talenter - Bertil, Anton og Arthur - chancen for rigtig god modstand i 1. division. Vi er også glade for, at vi kan byde Sandra - klubbens tidligere pigetræner - velkommen i klubben og som god forstærkning for holdet i 1. division!

3. holdet i Mesterrækken
Carsten Erlandsen
Finn Nøhr
Roi Holgarsson
Peter W. Svendsen
Alexander Kapitonov
Carsten Pedersen  (H)
Lars Nilsson

På Hillerød 3 finder vi en række af klubbens rutinerede kræfter som Carsten Erlandsen, Finn Nøhr, Peter W. Svendsen, Hans E. Jacobsen og Lars Nilsson.

4. holdet i Mesterrækken
Esben Lauge Sørensen
Laurids Paulsen
Peter Balslev
Frands Lavrsen (H)
Michael Szymanski
Tristan Lund Elnegaard
Søren V. Mortensen
Henrik Holm

Klubbens to hold i mesterrækken får hænderne fulde mod klassemodstandere som Bornholm, Helsingør 1 og Roskilde 1.

Et spændende nyt navn på Hillerød 4 er kun 9-årige Tristan Lund Elnegaard, der netop er blevet DM i gruppen for U10!

5. holdet i A-rækken
Søren Nygaard
Morten Kiel Blounsø
Rasmus Rabjerg
Torben W. Jensen
Ulrik Havsager
Micki Christoffersen

Klubbens hold i A-rækken skal kæmpe mod rigtig gode modstandere som Frederikssund 1, Sjælsø 2 og Nordkalotten 2.  A-rækken ser meget stærkere ud i år end sidste år!

Lidt det samme er tilfældet for holdet i B-rækken, der f.eks skal op imod stærke hold fra Gribskov og Egedal-Jyllinge.

6. holdet i B-rækken
Erik Togeby (H)