Palle Skov memorial og

115 års Jubilæumsturnering 2025

Tilmeld dig til Hillerød Skakklubs 115 års jubilæumsturnering.

Hillerød Skakklub fylder 115 år den 3. februar 2025. Det vil vi gerne markere med en stor åben skakturnering i vinterferien 2025.

Samtidig vil vi gerne hædre et mangeårigt markant medlem af Hillerød Skakklub - Palle Skov - der afgik ved døden i foråret 2024 i en alder af kun 64 år. Palle Skov elskede skak og alt hvad der rørte sig omkring spillet, og Palle havde et langt kærlighedsforhold til Hillerød Skakklub, hvor han startede sin karriere som 10-årig. Læs meget mere om Palle Skov i nekrologen om Palle.

Nogle af Palles gamle skakvenner i firmaet 'Bedst Pension' har tilbudt at sponsorere en Palle Skov Memorial som kommer til at bestå at en lukket GM-turnering på 10 deltagere og en lukket WIM-turnering ligeledes på 10 deltagere. Et ønske fra sponsorerne har været, at præmiesummen er den samme i de to turneringer.

Med tre samtidige turneringer lægger klubben op til en stor skakfestival fra den 8. til den 15. februar 2025.  Turneringen afvikles i klubbens nye spillelokaler på U/nord Carlsbergvej 34 - tæt på Hillerød Station.

Læs indbydelsen til den åbne 115 års jubilæumsturnering.

Invitation in English