2018-19 <> 2020

Klub turnering 2019-20

25. april 2020

Corona aflysning

Bestyrelsen har besluttet at annullere årets turnering om klubmesterskabet i skak. Vi tror ikke længere, det er realistisk at færdiggøre turneringen, eftersom vi endnu ikke ved hvornår Frivilligcentret åbner, og under hvilke rammer vi i givet fald kan spille skak.
Alle spillede partier bliver rated og indberettet, men der bliver ikke kåret nogen vindere i år. Mikael Ramkilde ligger ved afbrydelsen på 2. pladsen, men kan nu kalde sig forsvarende mester et helt år mere.

8. december 2019

Årets turnering om klubmesterskabet er klar til at gå i gang tirsdag den 10.december. Gruppeinddelingen og parringerne til 1. runde er foretaget.

Der er rekorddeltagelse med 43 deltagere fordelt på 4 ottemandsgrupper, der spiller alle mod alle samt en monradgruppe på foreløbig 11 deltagere. Flere kan nå at komme med i monradgruppen før 2. runde spilles i januar.