2017-18 <> 2019-20

Klub turnering 2018-19

Turneringstabellen.

Hillerød Skaklub indbyder til det årlige klubmesterskab for sæsonen 2018/19.

Vinderen af øverste gruppe bliver klubmester 2019.
Vinderne af de øvrige grupper er garanteret oprykning til en højere gruppe i 2020.
Der er ingen indskud, men alligevel pæne præmier:1. præmie 600 kr. 2. præmie 400 kr. i alle grupper.

2. april 2019

Mikael Ramkilde klubmester 2019! Et stort tillykke til Mikael med det første klubmesterskab.

Vinderne og oprykkerne i de øvrige grupper blev: Morten Kühn, Bernhard Sørensen og Philip Estrup - alle tre i øvrigt aktive juniortrænere!

Se alle resultater og stillinger.

31. marts 2019

Tirsdag den 2. april spilles sidste runde i klubturneringen. Det ligger fast at klubpokalen skal have indgraveret et nyt navn. De to førende Kim Wammen Sørensen og Mikael Ramkilde mødes indbyrdes, og vinderen blive klubmester 2019. Ved remis bliver Mikael klubmester.

20. marts 2019

Efter 6. runde i klubturneringen er spillet ligger det nu fast, at Mikael Ramkilde og Kim Wammen i sidste runde kommer til at afgøre klubmesterskabet imellem sig i en direkte duel. Kim vandt over Arne som dermed røg ud af kampen og Mikael fik remis mod Ib, som stadig kæmper for sin første sejr,

Morten Kühn fører A-gruppen efter sejr over Torben Winther og bliver svære at hente, men Søren Nygaard kan give Morten kamp til stregen.

Bernhard Sørensen og Freddy Nielskov ligger helt lige før sidste runde i B-gruppen.

C-gruppen tegner til at blive Philip Estrups første turneringssejr. Selv om Philip måtte afgive det første halve point mod Bjarne Rasmussen i 6. runde, fører han alligevel turneringen med et udsat parti i baghånden.

Se reResultater og stillinger.

16. marts 2019

6. runde i klubturneringen er lagt for C-klassen. Se rundelægningen.

6. marts 2019

Med 5 runder spillet i årets klubmesterskab tyder alt på, at der skal findes en ny klubmester. Den forsvarende mester og forhåndsfavoritten Ib Hother Andersen har slet ikke kunnet få spillet til at fungere, og er reelt ude af kampen efter et nederlag til Frands Lavrsen. Mikael Ramkilde fører med 4/5 et helt point foran Kim Wammen og Frands Lavrsen.

A-gruppen er meget tæt, og alt kan ske. Morten Kühn og Klaus H. Kristensen fører med 3½/5 men Søren Nygaard kan også nå op på 3½. Lige efter ligger Laurids Paulsen og Torben Winther med 3.

B-gruppen ligger til Bernhard Sørensen, men Freddy Nielskov og Michael Szymanski ligger lige efter.

I C-gruppen er det de unge, der slår til. Philip Estrup fører med 4/4 og et udsat parti, men også debutanten Sebastian Mariegaard har gjort det rigtig godt, og har 3/4 med et udsat parti i baghånden.

2. marts 2019

5. runde i klubturneringen er lagt for C-klassen. Se rundelægningen.

13. februar 2019

4. runde i klubturneringen er lagt for C-klassen. Se rundelægningen.

2. februar 2019

3. runde i klubturneringen er lagt for C-klassen. Se rundelægningen.

20. januar 2019

Klubturneringen 2019 - C-klassen: Se resultatet af rundelægningen for 2. runde hér.

8. januar 2019

Hillerød Skakklub lægger hårdt ud i 2019. I aften tirsdag den 8. starter turneringen om årets klubmesterskab. I alt 34 deltagere fordelt på 4 rækker dyster i turneringen. Se tabeller.

5. januar 2019

Hillerød klubmesterskab 2019 bliver skudt i gang på tirsdag med 34 deltagere. Der er tre alle-mod-alle grupper med 8 spillere og en Mondrad gruppe med 10 deltagere. Rundelægningen kan ses her.