2017-18 <> 2019-20

Hold turnering 2018-19

Holdopstilling

Bestyrelsen har til den kommende sæson sammensat fem gode hold. Vi har tilmeldt hold i Skakligaen, 2 hold i Mesterrækken samt hold i B-rækken og C-rækken.

Klubbens flagskib - holdet i Skakligaen ser således ud:

Skakliga
Sune Berg Hansen
Lars Schandorff
Nikolaj Borge
Tim Jaksland
Jens Østergaard - holdleder
Jan Nordenbæk
Thomas Svenninggaard
Ib Hother Andersen

I forhold til sidste sæson har vi mistet Sandi, mens Steen Skovlund har valgt at være reserve. Steen er bosiddende i Spanien, hvorfor det er det lidt svært at nå hjem til ret mange holdkampe. I stedet træder de gamle kendinge - Thomas og Ib ind på holdet . De har begge tidligere spillet rigtig mange førsteholdskampe for klubben.

Forventning: Midterplacering - det kan blive rigtig svært at nå sidste års 4. plads.

Hillerød 2 i Mesterrækken ser således ud:

Mesterrække
Christopher Pedersen
Carsten Erlandsen
Søren Bull Andersen
Niels-Peter Nielsen
Poul Kleiminger
Peter W. Svendsen
Lars Nilsson - holdleder

Der er come-back til Christopher Pedersen, Poul Kleiminger og Hans E. Jacobsen.

Forventning. Holdet skal/bør være med i kampen om oprykning. De sædvanlige hårde modstandere til den plads er Sjælsø og Roskilde.

Hillerød 3 - også i Mesterrækken stiller med følgende hold:

Mesterrække
Arne Øland
Henrik Holm
Frands Lavrsen - holdleder
Peter Balslev
Torben Winther Jensen
Rasmus Rabjerg
Freddy Nielskov
Ole Rasmussen

Kun to gengangere fra sidste sæsons suveræne vindere af A-rækken. Men til gengæld mange nye spændende navne på et homogent hold. Både Peter Balslev, Torben Winther Jensen og Freddy Nielskov er nytilgang til klubben, mens Rasmus Rabjerg er oprykker fra 4. holdet.

Forventning: Der skal kæmpes for at undgå nedrykning, men det er langt fra umuligt - et spændende hold.

Hillerød 4 i B-rækken ser således ud:

B-række
Carsten Pedersen
Rune Eliasen
Afan Jahic
Micki Christophersen
Thue Rabjerg
Jan Pedersen - holdleder
Michael Szymanski
Philip Estrup

Holdet er i forhold til sidste sæson forstærket i toppen med Carsten Pedersen. Ellers er det et talentfuldt ungt hold med både Afan, Micki og Philip på samme hold. Også tilgangen af Michael Szymanski er et spændende nyt bekendtskab.

Forventning: Midterplacering

Hillerød 5 i C-rækken stiller med følgende meget rutinerede hold:

C-række
Peter Langer - holdleder
Arne Feldung
Bjarne Rasmussen
Hans Henrik Hviid
Benny Nielsen

Holdet i C-rækken består af en bruttotrup på 5, der deler kampene mellem sig. Der er kun plads til 4 spillere pr. kamp. Ny er Bjarne Rasmussen.

Forventning: Midterplacering