2022-23 <> ---------

Hillerød 1

27. november 2023

Hillerød - Frem:  5½-2½

Det blev en fantastisk skakeftermiddag i Hillerød med gode spilleforhold og med de helt rigtige resultater! Selv om man kunne have udfyldt resultatkortene på forhånd, kunne det ikke være gjort meget bedre.

I Skakligaen vandt Hillerød sikkert med 5½ - 2½ over Frem, Odense, selv om det undervejs så ud til at blive en lige kamp. Men til sidst slog den større spillestyrke igennen, og Jens Østergaard, Nikolaj Borge, Isak Storme og Sune Berg Hansen vandt alle deres partier og sikrede sejren.

28. oktober 2023

Hillerød - Køge skakklub:  5-3

Nordkalotten - Hillerød:  4-4

Det blev en rigtig fin skakweekend for Hillerød Skakklub. I skakligaen havde Hillerød to vanskelige modstandere i form af Køge og Nordkalotten. Det gav sejr over Køge og uafgjort mod Nordkalotten. Tre matchpoint og alle spillere kom på tavlen - en god start, selv om vi havde håbet på en sejr over Nordkalotten!